Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwo Powiatowe w Mogilnie

Kolorowy pasek

121/12 z dnia 27.09.2012

PROTOKÓŁ Nr 121/12
Z POSIEDZENIA ZARZĄDU POWIATU W MOGILNIE
odbytego 27 września  2012r.

W posiedzeniu wzięło udział 4 członków Zarządu, co stanowi kworum do podejmowania prawomocnych uchwał.
Członkowie Zarządu obecni na posiedzeniu wg listy obecności (lista obecności stanowi załącznik do protokołu). Goście obecni wg listy obecności (lista obecności stanowi załącznik do protokołu).
Posiedzenie otworzył i mu przewodniczył Starosta Tomasz Barczak.

Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie.
2. Przyjęcie porządku posiedzenia.
3. Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia.
4. Przedstawienie projektu uchwały Zarządu Powiatu w Mogilnie w sprawie dokonania zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Powiatu Mogileńskiego na 2012r.
5. Sprawy różne.
6. Zakończenie.
Protokół spisała Anita Barczak.

ad.2
Zarząd przyjął porządek posiedzenia.

ad.3
Zarząd przyjął protokół z ostatniego posiedzenia Zarządu.

ad.4
Karina Kostyra Skarbnik przedstawiła uchwałę Zarządu Powiatu w Mogilnie w sprawie dokonania zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Powiatu Mogileńskiego na 2012r. Dokonano zmian w planie dochodów i wydatków w związku z otrzymanymi decyzjami Wojewody Kujawsko-Pomorskiego. Środki przeznaczono na wypłatę rekompensat za nadgodziny funkcjonariuszy, na wydatki bieżące związane z utrzymaniem gotowości operacyjnej oraz zakup aparatów telefonicznych, centrali telefonicznej i  rejestratora rozmów  oraz wypłatę zryczałtowanego ekwiwalentu pieniężnego funkcjonariuszom PSP , którzy w okresie od l czerwca do dnia 30 czerwca 2012r. pełnili służbę w czasie przekraczającym ustawowo określoną tygodniowa normę czasu pracy w związku z realizacją zadań bezpośrednio związanych z zabezpieczeniem bezpieczeństwa podczas Turnieju UEFA EURO. W wyniku podpisania aneksu do porozumienia na realizację zadania Orzekanie o niepełnosprawności dla Powiatu Żnińskiego dokonano zwiększenia dochodów i wydatków. Środki przeznaczono na bieżącą działalność Zespołu. Zabezpieczono również środki na opłaty za media w przejętej kamienicy Skarbu Państwa w Strzelnie, na występ kabaretu podczas Mogileńskiej Beczki Śmiechu, opłaty za studia podyplomowe nauczycieli. Zmniejszono przeznaczenie środków na modernizację ewidencji gruntów i budynków na terenie Gminy Jeziora Wielkie a przeznaczono je na w/w prace w Gminie Strzelno. Zmiany w planie wydatków w rozdziale 71014 związane są rezygnacją z realizacji zadania z przejścia na układ 2000 środki te przeznaczone są na aktualizację części graficznej bazy danych EGiB w treści dotyczącej budynków na terenie miasta Mogilna na podstawie danych znajdujących się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Dokonano rozwiązania rezerwy celowej oświatowej z przeznaczeniem na zakup pomocy dydaktycznych (piec gazowy do kuźni) oraz i materiałów do instalacji ww. sprzętu w warsztatach szkolnych.
Zarząd jednogłośnie przyjął w powyższej sprawie uchwałę nr 279/12.


Ad.5
Zarząd zlecił przygotowanie do sprzedaży nieruchomości przy ul.Św. Ducha 33 w Strzelnie. Postanowiono o zleceniu inwentaryzacji budynku w celu wystąpienia o wydanie zaświadczenia o samodzielności lokali mieszkalnych i użytkowych.


Starosta Tomasz Barczak poinformował, że należy przygotowywać sie do przekształcenia szpitala w spółkę i prowadziła ZOZ w naszym imieniu. Dobrze by się stało, jeśli jakaś firma chciałaby to przejąć i dołożyć środków finansowych na dalszy rozwój szpitala. Majątek należy wydzierżawić. W tej sytuacji należy spotkać sie z radnymi. Prosiłem również Panią Dyrektor o unormowanie sytuacji w rejestracji, o umawianie pacjentów na godziny w celu uniknięcia nieprzyjemnych sytuacji. Pani Dyrektor stwierdziła, że nie ma takiej możliwości, ponadto w rejestracji pracuje za dużo osób. Kolejny kłopot to choroba Dyrektora SPZOZ.
Skarbnik Karina Kostyra dodała, że na rozbudowę Strzelna potrzeba ok.15 mln zł.
Wicestarosta Tadeusz Szymański przypomniał, że Radny Nowacki mówił o wybudowaniu nowego małego ośrodka jednak to byłby koszt 100 mln.zł.
Starosta Tomasz Barczak zaproponował stworzyć nieformalny zespół doradczo –opiniujący złożony min. z Radnych.
Członek zarządu Wiesław Gałązka zaproponował, aby to była komisja zdrowia, która może się spotkać, zebrać dobre pomysły, zaproponować rozwiązania, przygotować wnioski które przedstawi sie pozostałej części Rady. Komisja powinna rozpoznać temat i przedstawić oczekiwania Dyrektorowi SPZOZ.
Członek Zarządu Robert Musidłowski stwierdził, że nie ma rządzącego i należy ogłosić konkurs na Dyrektora SPZOZ.
Wicestarosta Tadeusz Szymański zastanawiał sie nad powołaniem w SPZOZ pełnomocnika nadzorującego ze strony Zarządu, który by podpowiedziadał, co zrobić.

ad.6
Na tym wyczerpano porządek posiedzenia i zakończono obrady. Starosta Tomasz Barczak  podziękował za spotkanie i zamknął posiedzenie.
    
       ZARZĄD:

1. Tomasz Barczak ........................................
2. Tadeusz Szymański ………………………..
3. Wiesław Gałązka  ……………………………
4. Robert Musidłowski ....................................

Metadane

Źródło informacji:Anita Barczak
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Anita Barczak
Data wprowadzenia:2013-02-13 09:32:48
Opublikował:Anita Barczak
Data publikacji:2013-02-13 09:33:50
Ostatnia zmiana:2013-02-13 09:34:33
Ilość wyświetleń:211

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij